Síťovka - nákupní taška s dlouhým uchem NATURAL
Rozměr: 40X40 cm/90 g
Barva: natur
Materiál: 100% biobavlna
Cena: 119,- Kč
Stav: SKLADEM
Síťovka - nákupní taška s dlouhým uchem NATURAL
- tradiční česká síťovka - Váš stylový a praktický nákupní pomocník! Díky dlouhému uchu
ji budete moci nosit pohodlně přes rameno. Je skladná, v tašce ji budete mít vždy po ruce.
Tato síťovka je vyrobena z biobavlny, 100% obnovitelné suroviny.
Pokud Vám záleží na osudu naší milé planety Země, jistě nemusíme připomínat, že tato
krásná nákupní taška nahradí několik set tašek jednorázových. Můžete ji prát a používat
znovu a znovu...
Tierra Verde s.r.o. je ryze česká firma, která v Brně vyrábí ekologické čistící prostředky.
Pod vlastní značkou CASA ORGANICA dováží bavlněné tašky, sáčky a ručníky. Jedná
se o výrobky za férové ceny. Mají certifikát GOTS: Global organic textile standard - světový
standard pro udržitelně vyrobený textil z vláken v BIO kvalitě. Ten zaručuje plnění velmi
přísných kritérií jak při pěstování surovin, jejich zpracování, výrobě i označení produktů
a to z hlediska ochrany přírodních zdrojů i pracovních podmínek pro dělníky.
Rozměry: 40 x 40 cm, nosnost 10 kg, hmotnost 90 g
Materiál: 100% biobavlna
Výrobce: Tierra Verde s.r.o. (země původu Indie)
Skladem: 3 kusy
Tierra Verde s.r.o. se jako jediná česká firma pyšní certifikací pro ekologické produkty
ECO GARANTIE
Mezinárodně uznávaný ekologický certifikát ECO GARANTIE®️zaručuje, že:
- Produkty i jejich ingredience splňují přísné standardy kvality, bezpečnosti a šetrnosti k přírodě.
- Dopad produktu na životní prostředí je co nejmenší možný.
- Suroviny pocházejí z kvalitního a udržitelného zdroje, povoleny nejsou GMO ani složky ropného průmyslu, syntetická barviva či parfemace. U přírodních výtažků je vyžadován 100% BIO původ. Použití stabilizátorů, emulgátorů a konzervantů nepřírodního původu je přísně regulováno.
- Výroba je prováděná s respektem k přírodě a jejím zdrojům. Při výrobních procesech se nakládá šetrně s energiemi i materiály a je aplikována zero waste strategie.
- Firma respektuje dodržování lidských práv, výrobní proces probíhá eticky a zajišťuje rovné podmínky pro všechny zúčastněné.
- Firma je proti testování na zvířatech.
- Firma je transparentní a důvěryhodná. Její přístup a integrita byla prověřena nezávislou třetí stranou.